Saytımızda 2023-cü ilə aid çoxlu sayda helpdesk vakansiyaları mövcuddur. IT helpdesk haqqında ətraflı məlumatı bu yazımızda sizə təqdim edirik.
IT Helpdesk mütəxəssisi kimdir?
Helpdesk mütəxəssisləri kompüter sistemləri ilə bağlı texniki yardım və dəstək göstərmək vəzifəsi olan insanlardır. Onlar müştərilərin suallarına cavab vermək və IT ilə bağlı yaranan problemləri vaxtında və peşəkar şəkildə həll etmək üçün məsuliyyət daşıyırlar. Helpdesk mütəxəssisi kimdir sualına qısaca; Buna IT komandası ilə işləyən və ümumilikdə şirkət daxilində sistem və kompüter istifadəçilərinə texniki dəstək göstərən peşəkar şəxslər kimi cavab vermək olar. İstifadəçilərə əsas sistem və kompüter funksiyaları üzrə təlimlər verir. Sistemin işini yaxşılaşdırmaq və müştəri problemlərinin həllini təmin etmək helpdesk mütəxəssisinin vəzifə və öhdəliklərinin əsas elementləridir.
Helpdesk mütəxəssisi nə edir? Onun vəzifə və məsuliyyətləri nələrdir?
Helpdesk mütəxəssisi tapşırıqları istifadəçilərin və ya sistemlərin ehtiyaclarına uyğun olaraq dəyişir. Bununla belə, helpdeskı mütəxəssisinin iş təsvirinə ümumiyyətlə aşağıdakılar daxildir:
Bütün sistemlərin və avadanlıqların vəziyyətini yoxlayır.
İşçilərin və ya müştərilərin yardım tələblərinə cavab verir.
Yeni sistemlərin və avadanlıqların quraşdırılmasına və konfiqurasiyas...
Saytımızda 2023-cü ilə aid çoxlu sayda helpdesk vakansiyaları mövcuddur. IT helpdesk haqqında ətraflı məlumatı bu yazımızda sizə təqdim edirik.
IT Helpdesk mütəxəssisi kimdir?
Helpdesk mütəxəssisləri kompüter sistemləri ilə bağlı texniki yardım və dəstək göstərmək vəzifəsi olan insanlardır. Onlar müştərilərin suallarına cavab vermək və IT ilə bağlı yaranan problemləri vaxtında və peşəkar şəkildə həll etmək üçün məsuliyyət daşıyırlar. Helpdesk mütəxəssisi kimdir sualına qısaca; Buna IT komandası ilə işləyən və ümumilikdə şirkət daxilində sistem və kompüter istifadəçilərinə texniki dəstək göstərən peşəkar şəxslər kimi cavab vermək olar. İstifadəçilərə əsas sistem və kompüter funksiyaları üzrə təlimlər verir. Sistemin işini yaxşılaşdırmaq və müştəri problemlərinin həllini təmin etmək helpdesk mütəxəssisinin vəzifə və öhdəliklərinin əsas elementləridir.
Helpdesk mütəxəssisi nə edir? Onun vəzifə və məsuliyyətləri nələrdir?
Helpdesk mütəxəssisi tapşırıqları istifadəçilərin və ya sistemlərin ehtiyaclarına uyğun olaraq dəyişir. Bununla belə, helpdeskı mütəxəssisinin iş təsvirinə ümumiyyətlə aşağıdakılar daxildir:
- Bütün sistemlərin və avadanlıqların vəziyyətini yoxlayır.
- İşçilərin və ya müştərilərin yardım tələblərinə cavab verir.
- Yeni sistemlərin və avadanlıqların quraşdırılmasına və konfiqurasiyasına təmin edir.
- Sistemlər və avadanlıqların vəziyyəti haqqında hesabatlar hazırlayır.
- Zəruri hallarda avadanlıqdakı zədələnmiş hissələri əvəz edir.
Helpdesk mütəxəssisi vakansiyalarına müraciət üçün hansı təlimlərə ehtiyacınız var?
Helpdesk mütəxəssisi olmaq üçün ilk növbədə bakalavr dərəcəsinə sahib olmalısınız. Helpdesk mütəxəssislərinin əksəriyyətinin ali təhsilli olmasına baxmayaraq, bu vəzifədə yalnız orta və ya ali təhsilli şəxslərin işləməsi mümkündür. Hansı bölmənin seçiləcəyini bilmək , Helpdesk mütəxəssisi olmaq üçün araşdırma apararkən vacib addımdır . Universitetlərin İnformasiya Texnologiyaları və Texnologiyalar ışöbəsi bu sahədə işləmək istəyənlərin üstünlük verə biləcəyi şöbələr sırasındadır. Bəzi işəgötürənlər yalnız elmi dərəcə və təcrübə tələb edə bilər, baxmayaraq ki, müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi tələb olunur. Texniki dəstək mütəxəssisi, kompüter texniki və ya yardım masası üzrə mütəxəssis analitiki kimi vəzifələrdə təcrübə nəzərə çarpır. Helpdesk mütəxəssisi olmaq üçün istifadə olunan proqramlar üzrə sertifikatlar tələb oluna bilər. Bu proqramlar əsas İT sahələrini təqdim edir və onun infrastrukturu haqqında dəyərli məlumat verir. Bunlar; Bu şəbəkələr, təhlükəsizlik, əməliyyat sistemləri və proqram təminatını əhatə edir. Heç bir ilkin şərt olmadan, bu təlimlər yeni bacarıqların öyrənilməsi və yeni başlayan İT texniki kimi səriştələrin əldə edilməsi üçün mühüm başlanğıc nöqtəsidir. Helpdesk mütəxəssisləri kompüter sistemləri haqqında geniş biliyə malik olmalıdırlar. Onlar adətən detalları öyrənir və şirkətin sistemi ilə işləmək üçün sertifikat alırlar. Sertifikatları kurs mərkəzlərindən əldə etmək olar. Problemləri həll etmək üçün müştərilərlə birbaşa əlaqə saxlayan helpdesk mütəxəssisləri üçün də effektiv ünsiyyət bacarıqları vacibdir.
Helpdesk mütəxəssisi olmaq üçün hansı tələblər var?
Helpdesk mütəxəssisi gözlənilməz texniki problemlərin həlli yollarını necə tapmağı bilən təhqiqatçı şəxs olmalıdır. Onlar tez-tez bir neçə komanda və şöbə ilə işləyirlər. Onlar effektiv ünsiyyət qurmağı bacarmalı və tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün məsuliyyət daşımalıdırlar. Helpdesk mütəxəssisi olan insanların sahib olmalı olduğu bəzi əsas bacarıqlar var. Bunları aşağıdakı kimi sıralamaq olar:
- Güclü kompüter bacarıqları və problemləri həll etmək və problemləri müəyyən etmək bacarığı
- Həm kompüter, həm də proqram təminatı üzrə biliklər,
- Şəbəkə təmiri və təhlili sahəsində təcrübə,
- yaxşı müştəri xidməti bacarıqları,
- Müştərilərin problemlərini həll etmək və onların məmnuniyyətini təmin etmək üçün effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı,
- Yeni və kritik texniki problemlər yarandıqda həllər təmin etmək üçün tələb olunan bilik və avadanlıq,
- Masaüstü və mobil cihazlarda əməliyyat sistemlərini yerləşdirmək, konfiqurasiya etmək və dəstəkləmək bacarığı,
- Sistemlər və istifadəçi cihazları üçün informasiya təhlükəsizliyini təmin etmək.
Helpdesk mütəxəssisinin işə qəbulu üçün tələblər hansılardır?
Bizneslər böyüdükcə onların helpdesk üçün dəstəyinə ehtiyacları da artacaq. Kompüter texnologiyası ilə inteqrasiya edən hər bir şirkətin helpdesk mütəxəssisinə ehtiyacı var. Buna görə də texnologiya, sistem və ya hardware növləri üzrə ixtisaslaşma bu sahədə işləmək istəyən namizədlər üçün əhəmiyyətli olacaq. Bundan əlavə, nə qədər çox bilik və təcrübə, daha çox helpdesk mütəxəssisinin maaşları bu istiqamətdə fərqlənəcək. Helpdesk mütəxəssisi kimi işləmək istəyən namizədlər karyeralarında irəlilədikcə daha çox məsuliyyət götürməyə başlaya bilərlər. Beləliklə, liderlik rolunu öz üzərinə götürərək tələb olunan mövqeyə çata bilirlər. IT Helpdesk mütəxəssisi xəritə çəkərək karyera məqsədlərini təyin edə bilər. Misal üçün; sistem inzibatçısı vəzifəsində karyeraya başlaya bilər, informasiya texnologiyaları inzibatçısı tituluna qədər irəliləyə bilər və nəticədə informasiya texnologiyaları administratoru adını qazana bilər. Ümumiyyətlə, helpdesk mütəxəssisləri müştərilərin aparat və proqram təminatı problemlərini həll etmək üçün telefon və ya e-poçt vasitəsilə işləyirlər. Onlar texniki problemlərin diaqnostikasını aparmaq və müştərilərə problemi həll etmək üçün kömək etmək üçün təlim alırlar.
Helpdesk maaşı nə qədərdir?
Helpdesk üzrə maaşlar 600-1200 manat səviyyəsində dəyişir.
Helpdesk mütəxəssisi vəzifəsində işləmək istəyənlər busy.az- da iş elanlarını araşdıraraq onlara ən uyğun fürsəti dəyərləndirə bilərlər . Busy.az filtrləmə xüsusiyyəti sayəsində helpdesk iş vakansiyalarını şəhər və rayon kimi kateqoriyalara görə sıralana bilir. Bu yolla onlar işləmək istədikləri şəhərdə helpdesk üçün seçimlərinə baxaraq özlərinə ən uyğun vəzifəyə asanlıqla müraciət edə bilərlər