telefon operatoru vakansiyası üçün iş elanları

Telefon operatoru müştərilərin telekommunikasiya təchizatlarını istifadə edərək məlumat almaq və təmin etmək üçün şirkətlərdə və ya müəssisələrdə işləyən şəxsdir. Onlar telefon zənglərini qəbul edir, yönləndirir və müştərilərin suallarını cavablandırır. Telefon operatoru nə iş görür? Telefon operatorunun əsas işi telefon zənglərini qəbul etmək, yönləndirmək və müştərilərin sorğularını cavablandırmaqdır. Onlar ayrıca telekonferensiyaları təşkil edə bilər və fax və e-poçtları da idarə edə bilərlər. Əlavə olaraq, texniki problemləri həll etmək və müştərilərin problemlərini həll etməyə yardım etmək də onların üzərinə düşən vəzifələrdəndir. Telefon operatorundan hansı vəzifələr və bacarıqlar tələb olunur? Zəngləri yönləndirmək: Müştərilərin zənglərini doğru şəkildə yönləndirmək və əsas problemləri anlamaq. Müştərilərə kömək etmək: Kömək xidməti təqdim etmək və müştərilərin suallarına cavab vermək. Məlumatı idarə etmək: Müştərilərin məlumatını dəqiq şəkildə qeyd etmək və idarə etmək. Texniki bacarıqlar: Telefon və məlumat texnologiyalarında bilik və bacarıqlar. Əlaqə bacarıqları: Müştərilərlə sadiq və münasibət yaratmaq üçün güclü kommunikasiya bacarıqları. Stress idarəsi: Sürətli tempdə işləmək və stresli vəziyyətlərə cavab vermək üçün yetərli dözü...
Ətraflı