müştəri xidməti meneceri vakansiyası üçün iş elanları

Müştəri xidməti meneceri müştərilərin məmnuniyyətini təmin etmək məqsədilə şirkət daxilində müxtəlif vəzifələri yerinə yetirən mütəxəssisdir. Bu vəzifə müştərilərlə ünsiyyət qurmaq, onların sorğularını cavablandırmaq, problemlərini həll etmək və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üzərinə qurulub. Müştəri xidməti meneceri, həmçinin şirkətin müştərilərlə münasibətlərini gücləndirmək və müştəri sadiqliyini artırmaq üçün strateji təkliflər hazırlayır. Müştəri xidməti meneceri nə iş görür? Müştəri xidməti meneceri müştərilərin sorğularına, şikayətlərinə və təkliflərinə cavab verərək onların məmnuniyyətini təmin etmək üçün çalışır. Müştəri bazasını genişləndirmək, müştəri məmnuniyyətini ölçmək, müştəri şikayətlərini idarə etmək və onlara effektiv həll yolları tapmaq bu vəzifənin əsas məsuliyyətləri arasındadır. Müştəri xidməti meneceri, eyni zamanda, müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün şirkət daxilindəki digər departamentlərlə də sıx işbirliyi içində çalışır. Müştəri xidməti menecerindən hansı vəzifələr və bacarıqlar tələb olunur? Müştərilərlə effektiv ünsiyyət qurmaq: Müştəri xidməti meneceri müxtəlif kommunikasiya kanalları vasitəsilə müştərilərlə açıq və aydın ünsiyyət qurmaq bacarı...
Ətraflı