müştəri meneceri vakansiyası üçün iş elanları

Müştəri meneceri şirkətlərin müştəriləri ilə arasındakı əlaqəni idarə edən və müştəri məmnuniyyətini maksimum səviyyəyə çatdırmağa çalışan peşəkarlardır. Bu vəzifə müştəri ilə şirkət arasında körpü rolunu oynayır və müştərinin ehtiyaclarını, tələblərini anlayıb onlara uyğun həllər təklif edərək müştəri loyallığını və uzunmüddətli münasibətləri təmin etməyə çalışır. Müştəri menecerleri, həmçinin müştəri şikayətlərini idarə edərək müştəri məmnuniyyətini artırmaq və potensial müştəri məlumatlarını analiz edərək satış strategiyalarının inkişaf etdirilməsinə dəstək olur. Müştəri meneceri nə iş görür? Müştəri meneceri müştərilərlə münasibətləri qurmaq, saxlamaq və inkişaf etdirməklə məşğuldur. Bu rolun əsas vəzifələri arasında müştəri ehtiyaclarını dərk etmək, müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün strateji təkliflər vermək, müştəri şikayətlərini həll etmək, müştəri loyallığını artırmaq məqsədilə kampaniyalar və təşəbbüslər həyata keçirmək, yeni müştərilər cəlb etmək və mövcud müştəri bazasını genişləndirmək daxildir. Həmçinin, müştəri məmnuniyyətini ölçmək, satış və marketinq komandaları ilə yaxın işləməklə müştəri bazasının genişləndirilməsində mühüm rol oynayır. Müştəri menecerindən hansı vəzi...
Ətraflı