maliyyə koordinatoru vakansiyası üçün iş elanları

Maliyyə koordinatoru bir təşkilatın maliyyə funksiyalarını idarə edən və maliyyə məsələləri üzrə rəhbərliyə tövsiyələr verən mütəxəssisdir. Bu şəxs təşkilatın maliyyə strategiyasını planlaşdırmaq, icra etmək və nəzarət etmək məsuliyyətini daşıyır. Maliyyə koordinatoru, həmçinin büdcənin tərtibi, hesabatların hazırlanması və maliyyə auditlərinin idarə edilməsi kimi prosesləri də özündə birləşdirə bilər. Maliyyə koordinatoru nə iş görür? Maliyyə koordinatorunun əsas işləri arasında təşkilatın maliyyə məsələlərinə nəzarət etmək, maliyyə planlarını və büdcələri hazırlamaq, maliyyə hesabatlarını və analizləri təqdim etmək daxildir. Onlar maliyyə məsələlərində təşkilat rəhbərliyinə və digər əməkdaşlara məsləhət və dəstək verirlər. Maliyyə koordinatorları həmçinin, daxili və xarici auditlər üçün əlaqə qurur və maliyyə risklərini idarə etməklə məşğul olurlar. Maliyyə koordinatorundan hansı vəzifələr və bacarıqlar tələb olunur? Vəzifələr: Büdcə planlaması və idarəsi: Maliyyə koordinatoru təşkilatın maliyyə resurslarını effektiv şəkildə idarə etməli və gəlir və xərcləri nəzərə alaraq realist büdcələr hazırlamalıdır. Maliyyə hesabatı və analizi: Hesabatların düzgün və vaxtında hazırlanması, maliyyə göstəricilərinin analizi və rəhbərliyə təqdim edilməsi vacibdir. Risklərin idarə edilməsi: Maliyyə risklərini müəyyən etmək və onl...
Ətraflı