ekspertiza şöbəsinin rəhbəri vakansiyası üçün iş elanları

Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri adətən bu sahədə geniş təcrübəyə və yüksək ixtisasa sahib olan bir şəxsdir. Bu şəxsin məsul olduğu əsas vəzifələr arasında şöbənin fəaliyyətinin idarə edilməsi, ekspertiza işlərinin təşkili və nəticələrinin analizi yer alır. Rəhbər, həmçinin, müvafiq sahədə yeni metodologiyaların tətbiqi və iş proseslərinin optimallaşdırılması ilə məşğul olur. Bu vəzifə üçün təyin olunan şəxs, əksər hallarda, müvafiq sahədə ali təhsil almış və müəyyən bir təcrübə mərhələsindən keçmiş olmalıdır. Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri nə iş görür? Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri şöbənin gündəlik işlərinin idarə edilməsi, ekspertiza proseslərinin düzgün və effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin etməklə məşğuldur. Bu, həmçinin, komandanın iş yükünün düzgün bölüşdürülməsini, müvafiq layihələr üzrə ekspert rəylərinin hazırlanmasını və müştərilərlə effektiv kommunikasiyanın qurulmasını da əhatə edir. Rəhbər şöbənin maliyyə planlaşdırılması və büdcəsinin idarə edilməsi kimi məsələlərlə də məşğul olur və şöbənin strateji hədəflərinin həyata keçirilməsinə rəhbərlik edir. Ekspertiza şöbəsinin rəhbərindən hansı vəzifələr və bacarıqlar tələb olunur? Liderlik bacarıqları: Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri komandasını effektiv şəkildə idarə etm...
Ətraflı