İşçilər işlərinin məqsədini bildikdə daha həvəsli və sadiq olurlar. Komandanızdan soruşun: "Biz niyə və kimin üçün işləyirik?" Suala aydın cavab verirsiniz? Güclü missiya bütün komandanı eyni məqsədə yönəldir və uğura yol açır. Beləliklə, buna necə nail ola bilərsiniz? İşçilərin sədaqətini təmin edən amillərdən danışarkən komanda menecerlərinin və biznes sahiblərinin aydınlaşdırması lazım olan ilk məsələni paylaşırıq. Nə üçün və kimin üçün etdiyimizi edirik? Gəlin bu məsələyə daha ətraflı baxaq… Bu gün iş dünyasında minlərlə işçi çalışdıqları şirkətlərdə nə işlə məşğul olduqlarını, bunu nə üçün etdiklərini, kimin problemlərini həll etdiklərini və kiçik miqyasda çalışdıqları departamentin dünyadakı yerini bilmədən işləyirlər.
İşçi sayı 15-ə çatan və keçən bir şirkətin qurucusu üçün bu sualın aydın olacağı gözlənilir! O, yeni ideya əsasında şirkət qurdu, məhsul müəyyən uğur və davamlılıq göstərdi, işə qəbul başladı və şirkət 15 işçiyə yüksəldi... Bu nöqtədə qarşıya çıxan mühüm çətinliklərdən biri də bu təsisçi missiyasını bütün işçilərlə bölüşmək, bunu gündəlik ünsiyyətin bir hissəsinə çevirmək, komanda menecerlərinin bunu hər zaman diqqətdə saxlamasını təmin etmək, onu hər gün deməyə və danışmağa məcbur etmək... Niyə bunu etməliyik, niyə bu qədər vacibdir? Şirkət mədəniyyətlərini batıran bilik çatışmazlığı deyil, məmnunluq çatışmazlığıdır. Liderin gündəlik əməliyyat problemlərinin üstündən qalxmaq və bazarın, platformanın və missiyanın tərəqqisini görmək, riskləri müəyyənləşdirmək və bölüşmək bacarığı bütün işçiləri eyni gəmidə hiss edir.
Bu, həm də işçilərin dəyişməsi və inkişafı ilə sıx bağlıdır. İnsanların çoxu yeni bir şey öyrənməkdən daha çox sağ qalmaqdan narahat olduqda dəyişəcək. Rəhbərlər hər bir işçi üçün işin nə üçün edildiyini, kimin üçün edildiyini və ümumi məqsədlərə çatmaq üçün nə etmək lazım olduğunu aydınlaşdırmalıdır. Missiya sadə və başa düşülən, işçilərin razılaşa biləcəyi bir cümlə olmalıdır. Beləliklə, hər bir işçi öz fərdi məqsədlərini bu missiya ilə əlaqələndirə bilər. Əgər missiya və dəyərlər işçilər üçün mənalıdırsa və orijinaldırsa, onlar təşkilat daxilində sürətlə yayılacaqlar. Zəhmət olmasa özünüzdən soruşun. Missiyanız və dəyərləriniz böyük hədəfinizlə bağlıdırmı, onları başa düşmək asandırmı və işçilərin həyəcanlana biləcəyi bir şeydirmi?
Əgər şirkətinizin missiyası hər bir işçinin hiss edə biləcəyi sadə və həyəcanverici deyilsə, missiyanız və vizyonunuz aydın deyilsə, missiyanız və baxışınız aydındırsa, ancaq vebsaytınızda və şirkətinizin divarlarında sadəcə bir cümlə olaraq qalırsa, tövsiyə edirəm yeni plan qurub bu məsələ ilə bağlı tədbir görürsünüz. Bu yolla siz təkcə təsisçilərdən deyil, həm də daha geniş işçi qrupundan rəy bildirə bilərsiniz. Unutmayın ki, işçilər özlərini bu prosesdə görəndə və fikirlərinin qiymətləndirildiyini hiss etdikdə sahiblikləri artacaq.