müştəri xidmətləri təmsilçisi vakansiyası üçün iş elanları

Müştəri xidmətləri təmsilçisi şirkətlər və müştərilər arasında körpü rolunu oynayan, müştəri məmnuniyyətini təmin etmək məqsədi ilə xidmət göstərən şəxslərdir. Bu təmsilçilər müştərilərin sorğularına, şikayətlərinə və müştərilərin üzləşdiyi problemlərə həll təklif edərək müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün çalışırlar. Müştəri xidmətləri təmsilçisi, həmçinin şirkət məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verir, müştəri geri dönüşlərini toplayır və bu geri dönüşləri müvafiq şöbələrə çatdırmaqda əsas rol oynayır. Müştəri xidmətləri təmsilçisi nə iş görür? Müştəri xidmətləri təmsilçisi əsasən müştəri sorğularına cavab vermək, problemləri həll etmək, məhsul və xidmətlərlə bağlı məlumat vermək, müştəri şikayətlərini qeydə alıb müvafiq həll yolları tapmaq kimi işlər görür. Bununla yanaşı, müştərilərə zəng edərək xidmətlər və məhsullar haqqında yeniliklərdən xəbərdar edir, müştəri bazasını yeniləyir və mümkün satış fürsətlərini dəyərləndirir. Müştəri xidmətləri təmsilçisi həmçinin, müştərilərdən gələn geri dönüşləri analiz edərək şirkətin müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün strategiyalar yaratmaqda da rol oynayır. Müştəri xidmətləri təmsil&...
Ətraflı