satınalma mütəxəssisi
WHO I AM
I have a clear, logical mind with a practical approach to
problem-solving and a drive to see things through to completion.
I enjoy overcoming challenges, and I have a genuine interest in
Business Management (specially procurement) and making
organisations successful
My strengths are :
- Problem solving
- Having an eye for detail
- Adaptable
- Analyzing
- Communication
- PARKER filtrasiya məhsulları, KAESER portativ mobil hava kompressorları, KUBOTA mühərrikləri, generatorlar və ehtiyat hissələrinin potensial müştəriləri axtarıldı - Müştərilərlə ticarət danışıqları aparıldı - Müştəri sifarişlərinin qəbulu və işlənməsinin həyata keçirilməsi, lazımi sənədlərin hazırlanması - Şirkətin ehtiyaclarına və çeşidin mövcudluğuna uyğun olaraq satılan məhsullarda müştəri ehtiyaclarını və sifarişlərini müştəri ilə əlaqələndirildi - Aylıq satış planları inkişaf etdirildi - Satış və satınalma hesabatlarının təqdim edilməsi - Daxili bazarın vəziyyətinin, daxili bazarı maraqlandıran məhsul və xidmətlərə olan tələbatın daimi öyrənilməsi - Rəhbərliklə birbaşa razılıq əldə etdikdən sonra müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, daxili bazarda tərəfdaş şirkətlərin nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak edildi - Müştəri bazasının qurulması - Məhsulların müştərilərə çatdırılmasına nəzarət edildi - Alıcılar tərəfindən bağlanmış müqavilələr üzrə mallara görə ödənişlərə nəzarət
→ Bilik iqtisadiyyatı və idarəetmə (Knowledge economy and management)
→ Maliyyə menecmenti 2 (Financial management 2)
→ Müəssisələrdə idarəetmə və liderlik (Management and leadership in businesses)
→ Layihənin idarə olunması; "MS Project" proqramının tətbiq olunması ilə birlikdə (Project management - MS Project)
→ Strateji idarəetmə (Strategic management)
→ Elmi tədqiqat metodları; "SPSS" proqramının tətbiq olunması ilə birlikdə (Scientific research methods - SPSS)
→ Maliyyə menecmenti 1 (Financial Management 1)
→ Sahibkarlıq (Entrepreneurship)
→ Biznesin idarə edilməsi (Business Administration)
→ marketinq menecmenti (Marketing management)
İngilis - B2 – Ortadan üstün (Upper Intermediate)
Rus - A1 – Başlanğıc (Beginner)