Layihənin idarə edilməsi layihə məqsədlərinə çatmaq üçün zəruri olan metodların, bacarıqların, biliklərin və təcrübələrin tətbiqi prosesidir. Layihənin idarə edilməsi prosesini effektiv şəkildə həyata keçirmək və bu prosesdə uğurlu olmaq üçün layihə menecerlərinin müəyyən bacarıqlara malik olması vacibdir.  Bu yazıda effektiv layihə idarəçiliyi üçün sizə lazım olan bacarıqları izah edirik. Layihə idarəçiliyində sahib olmalı olduğunuz bacarıqlar bunlardır:

1. Effektiv ünsiyyət

Layihə menecerləri layihənin başlanğıcından maraqlı tərəflərlə görüşə qədər insanlarla daim ünsiyyətdədirlər. Buna görə də, layihə menecerlərinin layihələrini uğurla başa çatdırmaq üçün effektiv ünsiyyət bacarıqlarına malik olmaları vacibdir. Əks halda, layihə menecerləri arasında zəif ünsiyyət layihədə səmərəsizliyə və uğursuzluğa səbəb ola bilər. Layihə menecerləri layihənin icrasında iştirak edən hər şəxs ilə kommunikasiyada olmalıdır.

2. Rəhbərlik etməyi bacarmaq

Komandanı idarə edərkən və ya bir layihəni icra edərkən güclü liderlik bacarıqlarına sahib olmaq çox vacibdir. Layihə prosesi boyunca komandanızı effektiv şəkildə istiqamətləndirmək və motivasiya etməklə siz layihəni irəli apara və müsbət nəticələr əldə edə bilərsiniz. Güclü liderlər həmçinin öz komandaları ilə müntəzəm ünsiyyət qurmalı və komanda üzvlərinə layihənin idarə edilməsi bacarıqlarını təkmilləşdirməyə kömək etməlidirlər. Layihə rəhbəri olaraq siz komanda üzvlərinə konstruktiv rəy bildirməli və məhsuldar iş mühiti yaratmalısınız. Bu yolla siz layihələri uğurla idarə edə və daha uğurlu bir lider ola bilərsiniz.

3. Tənqidi düşüncə və problem həlli

Tənqidi düşünmə və problem həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq xüsusilə layihə menecerləri üçün zəruri bir bacarıqdır. Bu bacarıqlar sayəsində layihə menecerləri mümkün problemləri təhlil edə və qərəzsiz variantları qiymətləndirə bilərlər. Layihənin idarə edilməsi zamanı qarşıya çıxan problemlər də daha əhatəli şəkildə təhlil edilə bilər. Buna görə də, tənqidi düşünmə və problem həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq bir layihə menecerinin sahib olması lazım olan xüsusiyyətlər sırasındadır.

4. Vaxtın idarə edilməsi

Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqlarına sahib olmaq sizə bir layihə meneceri kimi bir çox üstünlüklər verir. Hər bir layihənin bitmə tarixi olduğundan, prosesi düzgün idarə etmək üçün vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları çox vacibdir. Bir layihənin uğursuzluğunun ən çox görülən səbəblərindən birinin zəif layihə planlaşdırması olduğu iddia edilir. Buna görə də, vaxtın idarə edilməsi bacarıqlarını təkmilləşdirmək sizə düzgün plan qurmağa və uğura nail olmağa imkan verə bilər.

5. Xərclərin idarə edilməsi

Layihə meneceri olaraq bir layihə üçün büdcə əldə etmək və ya xərc smetasını təqdim etmək kimi vəzifələriniz var. Çünki bir layihə meneceri olaraq sizdən layihə boyu xərclərdən xəbərdar olmanız və büdcənin artıqlaması ilə qarşısının alınması gözlənilir. Buna görə də, layihənizin maliyyəsini ağıllı şəkildə idarə etmək və büdcəni aşmamaq üçün xərclərin idarə edilməsini təcrübədən keçirmək və bu bacarığı inkişaf etdirmək vacibdir. Bu yolla siz büdcənin aşılmasının qarşısını ala və layihəni daha yaxşı idarə edə bilərsiniz.

6. Risklərin idarə edilməsi 

Layihə menecerinin riski idarə edə bilməsi çox vacibdir. Çünki riski idarə etmək və azalda bilmək layihənizin doğru istiqamətdə getdiyinin göstəricisidir. Layihədə bir şey səhv olarsa, bütün məhsuliyyət layihə menecerinin üzərindədir və hər kəs layihə menecerinin bu problemin qarşısını ala biləcəyi ilə maraqlanır. Beləliklə, bir layihə meneceri olaraq risklərin idarə edilməsi bacarıqlarınızla problemləri əvvəlcədən görə və onlar üçün həll yolları hazırlaya bilərsiniz. Beləliklə, layihənizdə mümkün səhvləri azalda və uğur şansınızı əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz.

7. Komandanın idarə edilməsi 

Effektiv layihə meneceri komanda işini təşviq etməyi, komanda daxilində mümkün münaqişələri həll etməyi, komanda üzvlərinə lazımi tapşırıqları verməyi və qarşıya qoyulan məqsədləri onlara yaxşı çatdırmağı bacarmalıdır. Yaxşı layihə menecerləri müştərilər və ya komanda üzvləri arasında inam yaratmaq üçün şüurlu səy göstərirlər. Əks halda, mümkün fikir ayrılıqları layihənin irəliləyişini çətinləşdirəcək.  Buna görə də, komanda idarəetmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək layihənizə bir çox fayda təmin edəcəkdir.

02.05.2024