Marketinq mütəxəssisi kimdir?
Marketinq Mütəxəssisi bazara çıxarılacaq məhsul və ya xidmətə praktiki cəhətdən faydalı olan bilik və ideyaları tətbiq edir. Praktiki fayda həm istehlakçı, həm də brend üçün mənfəət əldə etmək və dəyər yarada bilməkdir. Marketoloq üçün müştəri və istehlakçı hər şeydir. İstehlakçının nə istədiyi, niyə və harada istədiyi barədə məlumat və fikirlər yarada bilən marketinq işçisi marketinq mütəxəssisidir. Marketinq mütəxəssisi rəhbərlik etdiyi şöbə ilə bağlı çoxsaylı suallar verir və onlara müvafiq cavablar verir. Digər korporativ departamentlərlə, xüsusən də marketinq departamenti ilə işləyən marketinq mütəxəssisinin marketinq sahəsi haqqında biliyi və ideyaları var. Marketinq mütəxəssisi olmaq üçün zəruri olan səriştə və bacarıqlara malik olan mütəxəssis; O, kommunikasiya, marketinq növləri, bazar araşdırması və reklam sahəsində geniş biliyə malikdir.
Marketinq təcrübəsi; Satış, ictimaiyyətlə əlaqələr və reklam sahələri ilə sıx bağlıdır. Lakin onların arasında ciddi fərqlərin olduğunu unutmaq olmaz. Xüsusilə, satış və marketinq ekspertizası və marketinq mütəxəssisi bir-biri ilə qarışıq olan iki ayrı peşədir. Marketinq mütəxəssisi ilə satış və marketinq mütəxəssisi arasında iş və vəzifə təsvirlərində müəyyən fərqlər var. Adından da göründüyü kim...
Marketinq mütəxəssisi kimdir?
Marketinq Mütəxəssisi bazara çıxarılacaq məhsul və ya xidmətə praktiki cəhətdən faydalı olan bilik və ideyaları tətbiq edir. Praktiki fayda həm istehlakçı, həm də brend üçün mənfəət əldə etmək və dəyər yarada bilməkdir. Marketoloq üçün müştəri və istehlakçı hər şeydir. İstehlakçının nə istədiyi, niyə və harada istədiyi barədə məlumat və fikirlər yarada bilən marketinq işçisi marketinq mütəxəssisidir. Marketinq mütəxəssisi rəhbərlik etdiyi şöbə ilə bağlı çoxsaylı suallar verir və onlara müvafiq cavablar verir. Digər korporativ departamentlərlə, xüsusən də marketinq departamenti ilə işləyən marketinq mütəxəssisinin marketinq sahəsi haqqında biliyi və ideyaları var. Marketinq mütəxəssisi olmaq üçün zəruri olan səriştə və bacarıqlara malik olan mütəxəssis; O, kommunikasiya, marketinq növləri, bazar araşdırması və reklam sahəsində geniş biliyə malikdir.
Marketinq təcrübəsi; Satış, ictimaiyyətlə əlaqələr və reklam sahələri ilə sıx bağlıdır. Lakin onların arasında ciddi fərqlərin olduğunu unutmaq olmaz. Xüsusilə, satış və marketinq ekspertizası və marketinq mütəxəssisi bir-biri ilə qarışıq olan iki ayrı peşədir. Marketinq mütəxəssisi ilə satış və marketinq mütəxəssisi arasında iş və vəzifə təsvirlərində müəyyən fərqlər var. Adından da göründüyü kimi, satış-marketinq mütəxəssisi satış və marketinq fəaliyyətlərinə cavabdehdir. Marketinq mütəxəssisi isə biznesin növbəti addımında, yəni satışda iştirak etmir. Marketinq-satış mütəxəssisi satınalma və satışdan sonrakı proseslərdə iştirak edir.
Marketinq mütəxəssisi nə edir?
Marketinq üzrə mütəxəssis marketinq fəaliyyətlərində və mərhələlərində iştirak edir. Bu gün təcrübələr marketinqin 4P-lərindən başqa müxtəlif marketinq amilləri nəzərə alınmaqla həyata keçirilir. Məsələn, marketinqin 7P-si olaraq görülən məhsul, qiymət, paylama, tanıtım, insanlar, fiziki imkanlar və proses marketinq mütəxəssisinin bilik və ideyası çərçivəsində aktivləşdirilən mərhələlərdir. Qurumun və ya markanın prosesdə təsirli hesab etdiyi strategiyalar və mərhələlər də var. Marketinqlə bağlı bütün strategiyalar və planlaşdırma marketinq şöbəsi tərəfindən hazırlanır. Marketinq şöbəsinin ən nüfuzlu şəxslərindən biri kimi marketinq mütəxəssisi prosesdə istehlakçı tələbatları, bazar təhlili, məhsul-xidmət dizaynı kimi məsələlərdə səlahiyyətə malikdir.
Azərbaycanda marketinq mütəxəssisi üçün vakansiyalara tələbat son dövlərdə yüksəkdir.
Marketinq mütəxəssisi vakansiyası üçün maaşlar nisbətən yuxarıdır. İşəgötürənin tələblərindən, namizədin bilik və bacarığından asılı olaraq iş üçün əmək haqqı dəyişir.
Marketinq Mütəxəssisi kimi iş tapmaq istəyənlər üçün ölkədə perspektiv tam aydın deyil.
İşə düzəlmək istəyənlər nəzərə almalıdır ki, marketinq mütəxəssisi üzrə vakansiya elanlarında iş axtaranlardan gözlənilən bacarıqlar, qabiliyyətlər, texniki bilgilər və s. qeyri-müəyyəndir.
Ümumilikdə, marketinq mütəxəssisi üçün iş elanlarında namizəddən istənilən tələblər işəgötürən şirkətin böyüklüyü, büdcəsi, iş yükü, komandanın tərkibi, menecmenti və şirkətdə bu vakansiyaya ayrılan diqqətdən asılı xeyli dəyişir.