Call-center mütəxəssisinin əsas vəzifəsi müştəriyə lazım olan məlumatın ətraflı şəkildə ötürülməsidir.
Call-center mütəxəssisi müştərini dinləməli, onun probleminə can yandırmalıdır. Həmçinin, ünsiyyət zamanı aydın, başadüşülən söz və ifadələrdən istifadə etmək mütləqdir.
Call-center mütəxəssisi Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidir, əlavə olaraq rus və ingilis dillərini də bilmək lazımdır.
Ortalama maaş 300-800 AZN arası dəyişir.
Azərbaycanda call-center mütəxəssisi üçün vakansiyalara tələbat son dövlərdə artıb.
Call-Center MütəXəSsisi vakansiyası üçün maaşlar ortadır. İşəgötürənin tələblərindən, namizədin bilik və bacarığından asılı olaraq iş üçün əmək haqqı dəyişir.
Call-Center MütəXəSsisi kimi iş tapmaq istəyənlər üçün ölkədə perspektiv tam aydın deyil.
İşə düzəlmək istəyənlər nəzərə almalıdır ki, call-center mütəxəssisi üzrə vakansiya elanlarında iş axtaranlardan gözlənilən bacarıqlar, qabiliyyətlər, texniki bilgilər və s. qeyri-müəyyəndir.
Ümumilikdə, call-center mütəxəssisi üçün iş elanlarında namizəddən istənilən tələblər işəgötürən şirkətin böyüklüyü, büdcəsi, iş yükü, komandanın tərkibi, menecmenti və şirkətdə bu vakansiyaya ayrılan diqqətdən asılı xeyl...
Call-center mütəxəssisinin əsas vəzifəsi müştəriyə lazım olan məlumatın ətraflı şəkildə ötürülməsidir.
Call-center mütəxəssisi müştərini dinləməli, onun probleminə can yandırmalıdır. Həmçinin, ünsiyyət zamanı aydın, başadüşülən söz və ifadələrdən istifadə etmək mütləqdir.
Call-center mütəxəssisi Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidir, əlavə olaraq rus və ingilis dillərini də bilmək lazımdır.
Ortalama maaş 300-800 AZN arası dəyişir.
Azərbaycanda call-center mütəxəssisi üçün vakansiyalara tələbat son dövlərdə artıb.
Call-Center MütəXəSsisi vakansiyası üçün maaşlar ortadır. İşəgötürənin tələblərindən, namizədin bilik və bacarığından asılı olaraq iş üçün əmək haqqı dəyişir.
Call-Center MütəXəSsisi kimi iş tapmaq istəyənlər üçün ölkədə perspektiv tam aydın deyil.
İşə düzəlmək istəyənlər nəzərə almalıdır ki, call-center mütəxəssisi üzrə vakansiya elanlarında iş axtaranlardan gözlənilən bacarıqlar, qabiliyyətlər, texniki bilgilər və s. qeyri-müəyyəndir.
Ümumilikdə, call-center mütəxəssisi üçün iş elanlarında namizəddən istənilən tələblər işəgötürən şirkətin böyüklüyü, büdcəsi, iş yükü, komandanın tərkibi, menecmenti və şirkətdə bu vakansiyaya ayrılan diqqətdən asılı xeyli dəyişir.