Daha sadiq işçilərə sahib olmaq şirkət üçün çox vacibdir; Çünki aidiyyət duyğusu olan işçilər həm özləri uğurlu olur, həm də təşkilatlarını uğura aparır. Business Life Coach Selmin Gök, güclü bir korporativ quruluş üçün doğru ünsiyyət dilini istifadə etməyin vacibliyini məqaləmizdə izah edir.

23 illik iş həyatımda minlərlə insanla işləmişəm və son on üç ildə təlim, kouçluq və məsləhətçi rollarımda on minlərlə iş adamı ilə tanış olmuşam. İnsanların ümumən həyatda olduğu kimi işdə də əsas problemlərinin kökündə ünsiyyət, təmas, hörmət, sevgi, təhlükəsizlik və dəyərli olmaq ehtiyaclarının ödənilməməsi dayanır.

İnsanlar doğulduğu ilk andan etibarən onlara qayğı göstərənlərdən varlıqlarının təsdiqini alırlar. Bu təsdiqi almaq üçün yer tapmalı və əlaqə qurmalıdır. Uşaqlar oyuncaqlarını yerə atır, əlindəki əşyaları ağzına qoyur və maraqla yeni yerlərdə başqaları ilə təmasda olur. Bu vəziyyətin qarşısı alınmazsa və təmasda yaşadığı hisslər əks olunarsa, bu davranışında heç bir problem olmadığını anlayır, duyğularına yer tapır və bir növ “mənəm” qərarına gəlir. Əgər uşaq əngəllənirsə, özünə yer tapa bilmirsə, o, emosiyalarını tənzimləmək qabiliyyətini qazana bilmir və nəticədə başqa yerlərdə başqa işlər görərək bu çatışmazlığı kompensasiya etməyə çalışır.

Bu proses biz yetkin olanda iş yerində də eyni şəkildə özünü göstərir. Özümüzü yaratmaq üçün varlığımızın görünməsini təmin etmək istəyirik. Bu görünmə yolları həmişə sağlam və ya funksional olmaya bilər. Uşaqlar oyuncaqlarını zədələmək, yolda dayanıb irəli getməmək, ağlamaqla valideynlərindən təmas ehtiyacını ödəməyə çalışırlar; Yetkinlərin həyatında bəzən iclas otağından çıxan, işə gəlməyəcəklərini müdirinə bildirməyən, izdihamlı mühitdə başqalarına səsini ucaldan böyüklər kimi görünə bilərik.

Amerikalı psixoterapevt Con Uelvud deyir ki, “Ünsiyyət ehtiyacı ödənilən insan sevgiyə olan ehtiyacını ödəyir”. dedi. Bunu iş yerlərinə uyğunlaşdırsaq, böyüklər onlar üçün yer ayrılan və ünsiyyət ehtiyaclarının qarşılandığı bir iş yerində işlədikləri zaman onlar da sevgi ehtiyaclarını qarşılayır və işlədikləri iş yeri ilə bağ qururlar.

İş yerindəki əlaqələr hər birimizə böyümək üçün sonsuz imkanlar verir. Rəqabət, insanlara və ya sözlərə təhrik etmə, görməzlikdən gəlmə, kənarlaşdırılma, təkliflərin və ya iş tərzinin tənqidi kimi davranışlara məruz qalanların emosional dayanıqlığının artırılması və qorxu mədəniyyətinin yayılması; Bu həm də yaradıcının öz qaranlığını (kölgəsini) işıqlandırması üçün bir fürsətdir. Xülasə, iş yerindəki bütün münasibətlər və ünsiyyət problemləri, rolundan asılı olmayaraq bütün işçilərin böyüməsi və çevrilməsi üçün bir növ fürsətdir. Bu vəziyyəti fürsətə çevirənlər, günahlandırma, müdafiə, zəhərli ünsiyyət üsullarından istifadə etmək əvəzinə, tolerantlıq pəncərəsini genişləndirə, özünə və başqalarına şəfqətlə yanaşmağı öyrənə bilər; Bu, daha effektiv dinləmək, güclü suallar vermək, rəy bildirmək və həll yollarını inkişaf etdirmək qabiliyyətini təkmilləşdirməklə hərəkətə keçməyi vərdiş halına sala bilər.

İşçinin göndərdiyi e-mailə məhəl qoymamaq və cavab verməmək, uğursuzluqlarında, etdikləri və ya etmədiklərində işçini günahlandırmaq, özünü və dəyərlərini tənqid etmək, uğursuzluqlarını və ya uğurlarını ələ salmaq, onları aşağılamaq, qeybət etmək. həmkarları, işçinin iş yerində davranışını dəyişdirmək, davranışlarını daim tənqid etmək, onları təhqir etmək, ələ salmaq, işçiləri və ya iş yoldaşlarını kənarlaşdırmaq niyyəti ilə olmasa da tək buraxmaq, onlarla müqayisə etmək kimi bir çox göstəricilərə malik olan zəhərli mədəniyyət, başqalarını alçaltmaq iş həyatında insanlara zərər verə bilər və onların həyat sevincini əlindən ala bilər.

İş yerləri işçilərin bir çox emosional ehtiyaclarını ödəmək potensialına malikdir. Bu vəziyyətdən xəbərdar olarkən edilən hər bir təcrübə işçilərin sədaqətini artırmaq üçün vacibdir. Təşkilat mədəniyyəti fərdin davranışına və təsirinə təsir göstərir. Bu mədəniyyətin baş memarları və təbliğatçıları yüksək səviyyəli rəhbərlik və liderlərdir. Açıq, şəffaf, etibara əsaslanan, hisslərin və ehtiyacların nəyin bahasına olursa-olsun ifadə oluna biləcəyi bir mədəniyyətin qurulması işin fasiləsiz və yüksək məhsuldar olmasını təmin edir və işçilərin sədaqətini artırır.

Sağlam daxili ünsiyyət və işçi münasibətləri olan təşkilatlarda çalışan insanlar da sağlamdır. Qurumun ünsiyyət mədəniyyəti onun gücünü müəyyən edir.

30.03.2024